Kia Motors

Otomobil, Motosiklet, Tren, Uçak vs. Her Türlü Ulaşım Araçları..
faruk gorez

Kia Motors

Mesaj gönderen faruk gorez » 07 Kas 2015 22:16

2016 KİA OPTİMA HİBRİT ORTAYA ÇIKTI
Yeni nesil Kia Optima Hibrit'in ilk casus fotoğrafları internette paylaşıldıktan sonra, Güney Koreli marka hibrit sedan otomobilini tamamen gün ışığına çıkarttı. 2016 Kia Optima Hibrit Ortaya Çıktı


Kia Optima Hibrit teknolojisini Sonata Hibrit ile paylaşıyor ve kardeşi gibi onun da bir plug-in hibrit versiyonu çıkacak. Yeni Kia Optima Hibrit'te yüksek verimli Nu 2.0 litre GDI motor ve 38 kW'lık elektrikli motoru ile birlikte çalışıyor. Benzinli motor önceki modele göre %4 artışla 156 hp güç çıkışına, %5.5 artışla 186 Nm tork değerine sahip. 38 kW elektrikli motorun gücü eskiye göre %8.6 arttırılmış ve 205 Nm tork değerine sahip. Güncellenmiş geleneksel motor ve elektrikli motoru ile yeni model yakıt tüketimi verimliliğinde de gelişme sağlıyor. Kardeşi Sonata Hibrit 16 inç tekerleklerle 5.5 litre/km, 17 inç tekerleklerle 5.7 litre/km yakıt tüketimine sahip. Yeni Optima'da, Hyundai – Kia Motors'un inovatif altı kademe otomatik vitesi kullanılıyor.

Ekim 2014'te firmanın yıllık uluslararası güç aktarım mekanizmaları konferansında ilk kez tanıtılan yeni hibrit sistemin tüm güç aktarım mekanizmaları bileşenleri şanzımanın içerisinde bulunuyor, bu da enerji kayıplarını en aza indirgerken yakıt ekonomisini arttırıyor. Kia yeni Optima Hibrit için soğutma ihtiyacı olduğunda otomatik açılıp kapanan yeni bir hava flabı geliştirdi.

Yeni Kia Optima Hibrit (Güney Kore'de K5 Hibrit) için bir plug-in hibrit versiyon da çıkacak ve bu Kia'nın ilk plug-in hibrit modeli olacak. Firma aynı zamanda gelecek yılın ortalarında ilk tamamen hibrit modeli B segmenti SUV Niro'yu çıkartmayı da planlıyor. Plug-in hibrit versiyonun eklenmesi ile, Kia tam bir çevre dostu modeller serisine sahip olacak. Bu da markanın popülaritesini daha da arttıracak.

ALINTIDIR
2311712461-yeni-2016-toyota-hilux-resmi-fotograf-galerisi.jpg
2311712461-yeni-2016-toyota-hilux-resmi-fotograf-galerisi.jpg (153.78 KiB) 500 kere görüntülendi
2556465653-2016-kia-optima-hybrid-resmi-galerisi.jpg
2556465653-2016-kia-optima-hybrid-resmi-galerisi.jpg (230.12 KiB) 500 kere görüntülendi
2556528938-2016-kia-optima-hybrid-resmi-galerisi.jpg
2556528938-2016-kia-optima-hybrid-resmi-galerisi.jpg (104.39 KiB) 500 kere görüntülendi
2556530965-2016-kia-optima-hybrid-resmi-galerisi.jpg
2556530965-2016-kia-optima-hybrid-resmi-galerisi.jpg (197.17 KiB) 500 kere görüntülendi
2556682731-2016-kia-optima-hybrid-resmi-galerisi.jpg
2556682731-2016-kia-optima-hybrid-resmi-galerisi.jpg (277.04 KiB) 500 kere görüntülendi
2556990026-2016-kia-optima-hybrid-resmi-galerisi.jpg
2556990026-2016-kia-optima-hybrid-resmi-galerisi.jpg (168.9 KiB) 500 kere görüntülendi

faruk gorez

Re: HYUNDAI-KİA GRUBU

Mesaj gönderen faruk gorez » 07 Kas 2015 22:17

HYUNDAİ'NİN TOYOTA PRİUS RAKİBİ IONİQ ADINI ALACAK
Son çıkan haberlere göre, Hyundai'nin ilk sadece hibrit olarak sunulacak modeli Ioniq adını alabilir. Hyundai'nin Toyota Prius Rakibi Ioniq Adını Alacak


Koreli firma 2016 Toyota Prius modeline rakip olacak yeni bir hibrit hazırladığını zaten bir süredir açıkça dile getiriyordu, şimdi ise modelin adının Ioniq olabileceği söyleniyor. Son gelen bilgilere göre, Hyundai Ioniq ismini 5 Haziran'da Kore Fikri Mülkiyet Ofisi'ne kaydettirmiş. Bir ay sonra isim Avrupa ve Kanada'daki ofislerde de kaydedilmiş. Markanın yakın tarihine bakarsak, isim şaşırtıcı değil. Ioniq ismini 2012 yılında tanıtılan i-Oniq konseptinde de karşımıza çıkmıştı. Bu çalışma 1.0 litre benzinli motor ve elektrikli motorun toplam 109 hp (80 kW) güç çıkışı sağladığı bir hibrit sisteme sahipti. Co2 emisyonları 45g/km olarak açıklanmıştı ve konsept otomobil 700 km sürüş mesafesine sahipti. Bunun 120 km'si sadece elektrikli sürüş mesafesiydi. Yeni Prius rakibinin ise 1.6 litre motor kullanacağı, bunun elektrikli motor ve ufak lityum-iyon batarya ile destekleneceği düşünülüyor. Plug-in hibrit versiyonunun da hazırlandığı, bu versiyonda da daha büyük bir batarya ile benzer sistem kullanılacağı söyleniyor.
ALINTIDIR
hyundainin-toyota-prius-rakibi-ioniq-adini-alacak.jpg
hyundainin-toyota-prius-rakibi-ioniq-adini-alacak.jpg (17.12 KiB) 499 kere görüntülendi

faruk gorez

Re: HYUNDAI-KİA GRUBU

Mesaj gönderen faruk gorez » 07 Kas 2015 22:18

HYUNDAİ, GENESİS MARKASI İLE PREMİUM'U HEDEFLİYOR
Hyundai, Genesis markası altında lüks modeller ile mücadele edeceğini duyurdu. Hyundai, Genesis Markası ile Premium'u Hedefliyor


Hyundai'den yapılan açıklamaya, Güney Koreli üretici premium modeller ile rekabet edebilmek amacıyla, yeni bir marka yapılanmasına gidecek. Hyundai bu yapılanma için bir dönem ülkemiz pazarında da satışa sunduğu üst segment modeli Genesis'in ismini kullanacak. Toyota ile Lexus, Nissan ile Infiniti ve Citroen ile DS markaları arasında ilişkiye benzer bir strateji izleyecek olan Hyundai, premium modellerimi Genesis markası altında pazarlayacak. Hyundai'den yapılan açıklamaya göre Genesis markası altında teknolojisi, tasarımı ve premium detayları ile öne çıkan 6 yeni model pazara sunulacak.

İşte konu ile ilgili markanın basın bülteni;
Hyundai’den Yeni Bir Lüks Marka; ‘Genesis’
- ‘Genesis’, dünyanın en saygın lüks markalarıyla rekabet edecek
- 6 yeni lüks modelle müşterilerine kişiselleştirilmiş üstün bir deneyim sunacak
- Üstün performans, zarif tasarım ve insan odaklı yenilikleriyle Genesis markasını zirveye taşıyacak
- Ünlü tasarımcı Luc Donckerwolke, Hyundai Tasarım Merkezi Yöneticisi rolüyle Peter Schreyer’in ekibine dahil olacak


Hyundai, bugün yepyeni bir sayfa açarak gelişimini bambaşka bir boyuta taşıyor. Hyundai’nin lüks segmentteki başarılı modeli “Genesis”, artık üstün performans, teknolojik sistemler ve zarif tasarımlarıyla kişiye özel lüks modeller sunan bir marka olarak yoluna devam edecek.

Elit ve seçkin müşteriler için yaratılan ve aynı zamanda lüksü simgeleyen Genesis markası, Hyundai’nin gelişen imajına da yardımcı olacak. Hızla büyüyen küresel pazardaki payını ve başarısı artırmayı hedefleyen Hyundai, 2020 yılında 6 yeni lüks modeli Genesis markası altında satışa sunacak. Tüm pazarlarda söz sahibi olmayı planlayan Genesis, dünyanın önde gelen saygın lüks markalarıyla kıyasıya rekabet edecek.

Genesis, üstün ve kaliteli modellerle lüksü tanımlarken aynı zamanda günlük kullanıma uygun konforlu ve kullanışlı otomobiller sunacak. Üstün performansa sahip modellerle, şık ve zarif tasarımla, gelişmiş kullanım özellikleri ve yüksek kaliteye sahip iç mekan malzemeleriyle bilinirliğini artıracak.

Hyundai Motor Company Başkan Yardımcısı Euisun Chung, Genesis ile ilgili olarak, “Genesis markasını, yenilikçi çözümlerle farklı bir deneyim yaşamak isteyen kullanıcılar için oluşturduk. Genesis, üst seviyedeki beklentileri karşılayacak ve insan merkezli marka stratejimizle dünya çapında pazar lideri olmak için varlığını sürdürecek” dedi.

Müşterilerinin tüm beklentilerini karşılayacak Genesis modelleri, üstün sürüş dinamikleri ve özellikle etkileyici tasarımlarıyla öne çıkacak. Kişiselleştirilmiş ürün gamı, müşteri memnuniyetinin yanı sıra rakiplerinden ayrışan daha ileri teknolojileri barındıracak. Genesis modellerinde kendine has kanatlı Genesis amblemi kullanılacak. Markanın imajını ve kalitesini simgeleyecek olan model serisi “G” harfiyle sunulacak. Örnek olarak vermek gerekirse yeni modeller Genesis G90, G80 ve G70 olarak adlandırılacak.

Bu yeni oluşumla beraber Hyundai, markanın farklı bir çizgide olması ve kendine has bir tasarım dili sunması için prestijli bir “Genesis Tasarım Bölümü” de yarattı. Daha önce segmentlerine öncülük eden Alman markaların tasarımlarından sorumlu olan Luc Donckerwolke de Hyundai Tasarım Merkezi Yöneticisi rolüyle 2016 ortasından itibaren görevine başlayacak. Yeni “Genesis Tasarım Bölümü”nün çalışmalarını ise Hyundai Grubu Tasarım Başkanı Peter Schreyer denetleyecek. Peter Schreyer, “Genesis marka otomobillerin tasarım dilini oluştururken, yenilikçi bir çizgi ve cazibe sunmak adına son derece beğenilen ürünler yaratmak istiyoruz. Genesis ile birlikte lüks otomobil sektörüne yeni değerler ve yeni standartlar getirilecek” dedi.

Genesis, öncelikli olarak Kore, Çin, Kuzey Amerika ve Orta Doğu pazarlarında satışa sunulacak ve daha sonra Avrupa’da da tüm gücünü ve kalitesini gösterecek.
ALINTIDIR
hyundai-genesis-markasi-ile-premiumu-hedefliyor.jpg
hyundai-genesis-markasi-ile-premiumu-hedefliyor.jpg (18.86 KiB) 498 kere görüntülendi

faruk gorez

Re: HYUNDAI-KİA GRUBU

Mesaj gönderen faruk gorez » 07 Kas 2015 22:22

KİA HYUNDAİ GRUBU GÜZEL İŞLERE İMZA ATIYOR..
YENİ NESİL ARAÇLAR VE MOTOR SEÇENEKLERİDE GELMEYE BAŞLADI GÜNEY KORELİ GRUPTAN..

faruk gorez

Re: HYUNDAI-KİA GRUBU

Mesaj gönderen faruk gorez » 07 Kas 2015 22:23

HYUNDAİ GENESİS MARKASI İLE PREMİUM ARAÇLAR ÜRETECEK

faruk gorez

Re: HYUNDAI-KİA GRUBU

Mesaj gönderen faruk gorez » 07 Kas 2015 22:24

KİA İLE İLGİLİ BİR ÇALIŞMA VARMI ACABA?
PREMİUM BİR MARKA DAHA GELİRMİ ACABA? GÜNEY KORELİ FİRMADAN!

faruk gorez

Re: HYUNDAI-KİA GRUBU

Mesaj gönderen faruk gorez » 19 Kas 2015 10:22

KİA'NIN YARI OTONOM TEKNOLOJİSİ 2020'DE, SÜRÜCÜSÜZ OTOMOBİLİ 2030'DA
Kia, hibrit sistemlerin yanında yarı otonom ve sürücüsüz otomobil teknolojileri üzerinde de çalışıyor. Kia'nın Yarı Otonom Teknolojisi 2020'de, Sürücüsüz Otomobili 2030'da


Kia yarı otonom sürüş teknolojisini 2020 yılı itibariyle çıkartacak. Hibrit güç aktarım mekanizmalarına önem vermesinin yanı sıra Kia aynı zamanda gelecek dört yılda üretim versiyonu otomobillerde görülecek yarı otonom teknolojiler üzerinde çalışmaya devam ediyor. Yeni donanım 2018'de yapılacak 2 milyar dolarlık bir yatırımın sonucu olarak İleri Seviye Sürücü Asistan Sistemi (ADAS) teknolojileri kapsamında üretilecek. Önemli bir miktar fon ayrılmasının yanı sıra Kia aynı zamanda bu sistemler üzerinde çalışmak için daha fazla mühendis işe alacak. Sistemler yeni nesil akıllı otomobillerde kullanılacak.

Şu anda geliştirilmeye devam eden sistemler arasında Recognition (tanıma), Judgment (yargı) ve Control (kontrol) yer alıyor. Recognition çok sayıda sensörle yoldaki diğer otomobilleri, tehlikeleri ve sürüş koşullarını tespit edecek. Judgment yüksek teknoloji bilgisayar sistemleri ile otomobilin ADAS sensörlerinden aldığı verilere dayanarak kararlar alabilmesini sağlayacak. Control ise aktif elektronik ve mekanik sistemler ile otonom teknoloji tarafından alınan kararların uygulanmasını sağlayacak.

Bunlar buzdağının sadece görünen yüzü. Kia mühendisleri otoban sürüş asistanı (HDA), şerit rehberlik sistemi (LGS) ve ileri seviye akıllı seyir kontrolü (ASCC) gibi daha pek çok sistem üzerinde çalışıyor. Trafik sıkışıklığı asistanı (TJA) fonksiyonu, güncellenmiş akıllı park asistanı (SPAS) ve yeni uzaktan park asistanı (RAPAS) da yeni teknolojiler arasında yerini alacak.

Eğer herşey plana göre ilerlerse Kia'nın ana hedefi 2030 yılında tamamen otonom bir otomobili yollara çıkartmak.
ototeknikveri
kianin-yari-otonom-teknolojisi-2020de-surucusuz-otomobili-2030da.jpg
kianin-yari-otonom-teknolojisi-2020de-surucusuz-otomobili-2030da.jpg (25.93 KiB) 482 kere görüntülendi

faruk gorez

Re: HYUNDAI-KİA GRUBU

Mesaj gönderen faruk gorez » 19 Kas 2015 10:23

KİA OPTİMA 2016'DA İKİ HİBRİT VERSİYONA KAVUŞUYOR
Kia, Optima modelinin gelecek yıl iki yeni hibrit versiyona kavuşacağını ve bu versiyonların firmanın global piyasalarının büyük çoğunluğunda satışa sunulacağını duyurdu. Kia Optima 2016'da İki Hibrit Versiyona Kavuşuyor


Kia, d segmenti sedan modeli Optima'da önümüzdeki yıldan itibaren iki yeni hibrit versiyon sunacağının bu versiyonların ilkinin plug-in hibrit olacağını duyurdu. 2016'nın ikinci yarısında müşterilere ulaşması beklenen plug-in hibrit 9.8 kWh lityum-polimer pile sahip olacak. Bu pil şu anki Optima Hibrit modelinden altı kat daha fazla enerji sağlaması ile dikkat çekiyor 68 hp'lik (50 kW) elektrikli motor da mevcut modelden %42 daha güçlü. Bu kombinasyon otomobile 43 kilometre elektrikli sürüş mesafesi sağlıyor. Hibrit sistemde 2.0 litrelik 'Nu' dört silindirli GDI benzinli direkt enjeksiyon motor da yer alıyor. Bu motorun 156 HP (115 kW) güç çıkışına ve 189 Nm tork değerine sahip olması bekleniyor. Sistemin toplam güç çıkışı 6000 devirde 205 HP (151 kW). Sistemde ayrıca 6 kademe otomatik şanzıman kullanılmış ve şanzımana monte edilmiş 68 hp (50 kW) elektrikli motor, hibrit olmayan Optima modellerindeki tork konvertörünün yerini alıyor. Firma Optima PHEV versiyonunun toplam enerji tüketiminin 100 kilometrede 2.3 litre yakıt tüketimine denk geleceğini söylüyor. Araç 240V 2. seviye bir şarj istasyonunda üç saatten kısa sürede şarj olabilecek.

Optima Hibrit ise 156 hp (115 kW) 2.0 litre 'Nu' GDI motor ve içerisinde 52 hp (38 kW) elektrikli motorun da yer aldığı altı kademe otomatik vitesle %10 daha iyi yakıt ekonomisi sunacak. Aracın toplam güç çıkışı 6000 devirde 195 hp (143 kW) olacak. Güncellenmiş 1.62 kWh kapasitesinde bir lityum-polimer pil de sistemin bir parçası ve bagaj zemininin altında konumlandırılmış. Daha pratik bir yükleme alanı ve 60/40 katlanabilen arka koltuklardan açılan alanın daha iyi kullanılabilmesi sağlanmış. Optima Hibrit 2016 yılının ilk yarısında satışa çıkacak.
ototeknikveri
kia-optima-2016da-iki-hibrit-versiyona-kavusuyor.jpg
kia-optima-2016da-iki-hibrit-versiyona-kavusuyor.jpg (27.71 KiB) 481 kere görüntülendi

faruk gorez

Re: HYUNDAI-KİA GRUBU

Mesaj gönderen faruk gorez » 19 Kas 2015 10:25

günümüzde hibrit araçlar hidrojenli,elektrikli kısa menzilli ,doğalgazlı araçlar popülerii

2020 ve sonrasının teknolojileri
elektrikli uzun menzilli araçlar otonom sistemler olacak..

faruk gorez

KİA CADENZA

Mesaj gönderen faruk gorez » 26 Kas 2015 13:14

2016 KİA CADENZA'DAN İLK RESİMLER
Bu ayın başlarında yayınlanan bir ipucunu takiben, Kia Cadenza yeni fotoğraflarda bütünüyle ortaya çıktı.

Yeni nesil Cadenza, ya da Güney Kore'deki ismi ile K7 sedan ile Kia daha lüks bir piyasayı hedefliyor. Aracın stilde Avrupa'nın lüks sedan otomobillerinden esinlenilmiş, kaplan burnu ön panjura yeni bir yorum getirilmiş ve dört noktalı LED gündüz sürüş ışıklarına yer verilmiş. Teknik özellikler henüz tam açıklanmasa da yeni Cadenza (K7) selefinden daha uzun ve geniş görünüyor. Aynı zamanda daha dinamik bir görüntü için otomobil alçaltılmış. Arkaya doğru uzanan LED farlar ve uzatılmış kaputun yanı sıra arkada krom çift egzoz boruları yatay LED arka lambaların üzerinde metalik şerit dikkat çekiyor. Bagaj kapağındaki 3.3 logosu yeni geliştirilen çift turbo 3.3 litre V6 370 hp (272 kW) motoru simgeliyor. Bu motor 8 kademe otomatik vitesle Genesis G90 modelinde de kullanılıyor. Henüz iç kabin fotoğrafları yayınlanmasa da ipucu görüntülerinde ahşap yüzeyler, metalik aksanlar, kapılar ve orta konsolda deri kullanılarak oldukça lüks bir kabin yaratıldığı ortaya çıkmıştı. Kabinde ayrıca multimedya sistemi için geniş bir ekran, üç kollu çok fonksiyonlu direksiyon ve geniş orta koy dayama yeri bulunuyor.
ototeknikveri
2016-kia-cadenzadan-ilk-resimler.jpg
2016-kia-cadenzadan-ilk-resimler.jpg (26.71 KiB) 487 kere görüntülendi
kia-cadenza-2016.jpg
kia-cadenza-2016.jpg (39.63 KiB) 487 kere görüntülendi

Cevapla