Volkswagen

Otomobil, Motosiklet, Tren, Uçak vs. Her Türlü Ulaşım Araçları..
faruk gorez

Volkswagen

Mesaj gönderen faruk gorez » 15 Eyl 2015 14:27

VW ELEKTRİKLİ ve hibrit araçların haberleri bu başlıkta...

faruk gorez

Re: Volkswagen Elektrikli-Hibrit Araçlar -VW E

Mesaj gönderen faruk gorez » 15 Eyl 2015 14:33

auto bild
VW-Tiguan-1200x800-2809d57deebe05a6.jpg
VW-Tiguan-1200x800-2809d57deebe05a6.jpg (189.14 KiB) 1095 kere görüntülendi
VW-Tiguan-1200x800-4014621e74a0ef80.jpg
VW-Tiguan-1200x800-4014621e74a0ef80.jpg (180.28 KiB) 1095 kere görüntülendi
VW-Tiguan-1200x800-ad20ba24c7fd7184.jpg
VW-Tiguan-1200x800-ad20ba24c7fd7184.jpg (181.79 KiB) 1095 kere görüntülendi

faruk gorez

Re: Volkswagen Elektrikli-Hibrit Araçlar -VW E

Mesaj gönderen faruk gorez » 15 Eyl 2015 14:56

2016 VW TİGUAN GTE; GÜNEŞ ENERJİSİ PANELLİ YENİ HİBRİT TİGUAN KONSEPTİ
Plug-in hibrit Tiguan konsepti yeni güneş enerjili tavan ile geliyor. 218 hp gice sahip Tiguan GTE 100 kilometrede sadece 1.9 litre yakıt tüketiyor. İnovatif güneş enerjili tavan ise yıllık 1000 km'lik ilave enerji sağlıyor.

2016 VW Tiguan GTE konsepti, Tiguan'ın gelecekte alacağı yönü gözler önüne seren bir konsept. Volkswagen'in ilk hibrit SUV çalışması olan VW Tiguan GTE, Frankfurt Uluslararası Otomobil Fuarı'nda tanıtılacak. Konsept 160 kW / 218 hp sistem gücüne sahip ve elektrikli modda 50 kilometre yakıtsız gidebiliyor. Normal modda ise yakıt tüketimi 100 kilometrede 1.9 litre, CO2 emisyonu kilometrede 42 gram. Elektrikli sürüş için konsept sadece şarjlı lityum-iyon (13.0 kWh) pilden değil çatıya entegre edilmiş güneş panellerinden de faydalanıyor. Bu da otomotiv sektöründe çok büyük bir yenilik. İdeal koşullarda, güneş panelleri otomobile yıllık 1000 kilometre ekstra elektrikli sürüş mesafesi sağlayabiliyor (Bölgesel iklime göre, Almanya'da 500 kilometre, Güney Avrupa'da 800 – 1000 kilometre arası).

Önden çekişli konsept otomobil direkt enjeksiyonlu, turboşarjlı, benzinli motor (1.4 TSI 115 kW - 150 hp) ve elektrikli motor kombinasyonuna sahip. Lityum-iyon yüksek voltajlı pil, motora elektrik enerjisi sağlıyor. Tiguan GTE hibrit kullanıma özel tasarlanmış 6 kademeli ve çift debriyajlı (DSG) şanzımanla çalışıyor. Elektrikli motor şanzıman yuvasına entegre edilmiş. Hibrit sistemin ilave donanımları arasında pilin DC elektriğini AC elektriğe çeviren elektronik donanım ve şarj yer alıyor.

Tiguan GTE E-Mode (elektrikli mod) özelliğinin yanı sıra üç farklı modda da çalışabilliyor. Bunlar ise hibrit modu, pil şarj modu ve GTE modu. Sistem başlatıldıktan sonra konsept otomatik olarak elektrikli modda çalışıyor. Tiguan elektrikli modda maksimum saatte 130 kilometre hız yapabiliyor. Şarj seviyesi minimuma düştüğünde ya da fazla elektriğe ihtiyaç olduğunda sürüş sistemi otomatik olarak “hibrit” moduna geçiyor. Bu modda TSI benzinli motor ile elektrik mod arasında sürüş koşullarına göre sistem otomatik geçiş yapıyor. “E-mode” butonu ile modlar arasında kolayca geçiş yapılabiliyor.

GTE modu ise performans odaklı. Sürücü GTE butonunu aktif konuma getirdiğinde otomobil son derece kıvrak hale geliyor. GTE modu hibrit Volkswagen araçlar için özel bir sistem. Bu modda gaz pedalı, vites ve direksiyon daha dinamik davranıyor ve TSI motor daha performans odaklı çalışıyor. Ek olarak, GTE modunda TSI motor ve elektrikli motor birlikte çalışarak tüm sistem gücünü devreye sokuyor ve maksimum tork sağlıyor. Tiguan GTE bu modda maksimum saatte 200 km hıza çıkabiliyor ve 8.1 saniyede sıfırdan saatte 100 kilometre hıza yükselebiliyor.
ototeknikveri

faruk gorez

Re: Volkswagen Elektrikli-Hibrit Araçlar -VW E

Mesaj gönderen faruk gorez » 15 Eyl 2015 22:11

VOLKSWAGEN'İN 2020 HEDEFLERİ
Volkswagen 2020 yılına kadar yirmi farklı elektrikli ve hibrit model çıkartacak ve markanın tüm yeni modelleri bir çeşit tekerlekli akıllı telefona dönüştürülmüş olacak



olkswagen CEO'su Prof. Dr. Martin Winterkorn, Frankfurt Motor Show'da firmasının 2020 yılına kadar 20 farklı elektrikli ve hibrit model çıkartma planlarını açıkladı. CEO yeni modellerin ayrıntılarıyla ilgili fazla konuşmadı ancak çevre dostu modellerin kompakt otomobillerden yeni Phaeton ve Audi A8'e kadar oldukça çeşitlilik göstereceğini onayladı. Winterkorn toplantıda şunları dile getirdi: “2020 yılı itibariyle tüm yeni otomobillerimizi tekerlekli akıllı telefon gibi yapacağız. Yani otomobil yeni teknolojiler sayesinde her an dış dünya ile ve sürücü ile bağlantı ve etkileşim halinde olacak ve sürücünün de dış dünyaya bağlantısını sağlayacak. Teknolojideki bu sıçrama çağımızın en heyecan verici teknolojilerinden olan otomatik sürüşe giden yolu hazırlayacak.” Volkswagen otonom otomobiller için bir zaman çizelgesi açıklamayı reddetti ancak Winterkorn şöyle bir açıklama yaptı: “Audi ve Volkswagen müşterilerinin bu teknolojiden otobanlarda, dur kalklı yoğun trafikte, otopark yeri ararken bir an önce faydalanmasını istiyor”.
ototeknikveri
684yeni-2015-volkswagen-passat-gte-resim-galerisi.jpg
684yeni-2015-volkswagen-passat-gte-resim-galerisi.jpg (85.18 KiB) 1090 kere görüntülendi

faruk gorez

Re: Volkswagen Elektrikli-Hibrit Araçlar -VW E

Mesaj gönderen faruk gorez » 28 Eyl 2015 21:31

vw grubu dizel araçların emisyon verileri sonuçlarından sonra
AUDİ-VW GRUBU ELEKTRİKLİ ARAÇLARINI DAHA HIZLI DEVREYE ALACAK 2016 YILI İTİBARİYLE SERİ ÜRETİMLER BAŞLAYACAK

faruk gorez

Re: Volkswagen Elektrikli-Hibrit Araçlar -VW E

Mesaj gönderen faruk gorez » 15 Eki 2015 21:46

VOLKSWAGEN YÖNETİM KURULUNDAN STRATEJİK KARARLAR
Yeni şekillenen Volkswagen Yönetim Kurulu özel bir toplantı ile stratejik kararlar aldı. Volkswagen Yönetim Kurulundan Stratejik Kararlar


- Verimlilik programının hızla uygulanması yeniden oryantasyon için alan açacak.
- Modernize edilen geliştirme ve üretim süreçleri maliyetlerin azaltılmasına katkı sağlayacak.
- Yatırımlar önceki planların aksine yıllık 1 milyar azaltılacak, gelecek projeler için öncelik sıralaması yapılacak.
- Ürün kararları formüle edildi.
- Yeni Phaeton elektrikli olacak.
- Yeni Modüler Elektrikli Araç Kiti planlandı.

CEO Dr. Herbert Diess önemli ürün kararlarını bildirdi: dizel stratejisi en ileri teknolojilerle yeniden yapılandırılacak, yolcu otomobilleri ve hafif ticari araçlar için standartlaştırılmış elektrikli mimari geliştirilecek, yeni nesil Phaeton için yeni bir yaklaşım benimsenecek. Yatırımlar yıllık 1 milyar Euro azaltılacak ve verimlilik programı hızlandırılacak.

Dr. Herbert Diess toplantı ile ilgili şu yorumlarda bulundu: “Volkswagen kendini gelecek için yeniden konumlandırıyor. Daha verimli hale geliyoruz, ürün serimizi ve çekirdek teknolojilerimizi yeniden şekillendiriyoruz, verimlilik programımız ile geleceğin teknolojileri için yer açıyoruz”.

Dizel stratejisinin yenilenmesi
Volkswagen Avrupa ve ABD'de dizel araçlarında bir an önce SCR ve AdBlue teknolojilerine geçme kararı aldı. Dizel otomobiller sadece en çevre dostu teknolojiyi sunan egzoz emisyon sistemleri ile donatılacak.

Modüler Çapraz Kit (MQB) mimarisinin sistematik geliştirilmesi
Volkswagen'in kendini kanıtlamış MQB standartlaştırılmış teknik araç kiti daha da geliştirilecek. Bu anlamda en çok plug-in hibrit otomobillerin daha fazla sürüş mesafesine kavuşturulmasına odaklanılacak, elektrikli araçların sürüş mesafesi 300 kilometreye kadar çıkartılacak, 48 volt güç kaynağı sistemi (yarı hibrit) ve daha verimli dizel, benzinli ve CNG konseptleri geliştirilecek.

Bağlanabilirlik ve sürüş yardımı sistemlerinde de yeni bir standart belirlenecek.

MEB elektrikli araç kiti
Kompakt segmenti otomobillerde gelecekte kullanılacak MEB elektrikli alet kiti mevcut otomobil mimarilerinden kazanılan deneyimin üzerine geliştirilecek. Bu platform birden fazla markada uygulanabilecek ve hem yolcu otomobilleri hem de hafif ticari araçlarda kullanılabilecek. Bu sayede grup içerisindeki diğer elektrikli otomobil projeleri arasında sinerji sağlanabilecek. Standardize edilmiş sistem tüm gövde yapıları ve araç tipleri için tasarlanacak, duyusal otomobil konseptlerine olanak tanıyacak, 250 – 500 kilometre arası elektrikli sürüş mesafesi sağlayacak.

Phaeton yeniden tanımlanıyor: Gelecek elektrikte
Volkswagen Phaeton ilk neslinden beri markanın teknolojik rekabet gücünü ve ihtirasını yansıttı. Phaeton'ın gelecek nesli bir kez daha markanın amiral gemisi olacak. Bunun ışığında, Yönetim Kurulu projeyi yendien tanımladı. Yeni Phaeton duyusal bir tasarımın yanı sıra uzun elektrikli sürüş mesafesi, bağlanabilirlik ve yeni nesil sürüş yardımı sistemleri sunacak.

Hızlandırılmış verimlilik programı
Dr. Herbert Diess: “Volkswagen'in geleceği için düşündüğümüz inovasyonları yalnızca verimlilik programımızda başarılı olduğumuz ve ürün serimize yeni bir odak kazandırabildiğimiz sürece gerçekleştirebileceğimizin farkındayız. Yönetim kurulundaki arkadaşlarımızla ve tüm ekibimizle bu konularda çok hızlı bir şekilde çalışıyoruz. Volkswagen ekibi bir kez daha geleceği şekillendirmek için birlikte hareket edebildiğini, zor zamanlarda birleşebildiğini kanıtladı."

faruk gorez

Re: Volkswagen Elektrikli-Hibrit Araçlar -VW E

Mesaj gönderen faruk gorez » 01 Kas 2015 21:16

YENİ VOLKSWAGEN GOLF 2016'DA ÇIKACAK
Volkswagen'in yeni nesil Golf modeli gelecek yılın sonlarına doğru yarı hibrit güç aktarım mekanizmaları ile çıkacak. Yeni Volkswagen Golf 2016'da çıkacak


Gelecek yıl çıkacak Volkswagen Golf firmanın yeni elektrifikasyon stratejisinin somut bir örneği. Model en yeni ve kıvrak hibrit güç aktarım mekanizmaları ile çıkacak. Firma içinden kaynaklar yeni Golf'ün öncelikli motor seçeneğinin 48V benzinli yarı hibrit sistemi olacağını söylüyor. Bu sistemin özellikle firmanın dizel skandalının ilk patlak verdiği ABD'de ilgi görmesi bekleniyor. Mk8 Golf, Volkswagen Grubu'ndan kardeş modelleri Seat Leon ve Skoda Octavia'nın makyajlanmış versiyonları ile aynı zamanlarda çıkacak. Dizel emisyonu firmayı vurmadan önce MQB mimarisinin yenilenmesi yakındı. Bu mimarinin yer aldığı otomobillerin fiyatlarına göre fazla maliyetli kaldığı düşünülüyordu, bu yüzden maliyeti düşürecek revizyonlar yapılacaktı.

100 kilometrede 4.7 litre yakıt tüketmesi hedeflenen yarı hibrit motor, firmanın yeni turboşarjlı 1.0 litre üç silindirli benzinli motoru temel alınarak geliştirildi. Bu motora elektrikli süperşarj ve kombine başlatıcı motor/jeneratör eklenmiş. Düşük maliyetli elektrolitik batarya geri kazanılan enerjiyi (örneğin araba fren yaptığı zamanlarda) depolamak için kullanılacak.

Tam boy elektrikli motor kullanan geleneksel hibrit şanzımanın aksine, bu 48V yarı hibritler benzinli motora başlatıcı jeneratör ile yardımcı oluyor. Başlatıcı jeneratörü motorun krank kasnağına bağlayan kemer ekstra tork ve güç gerektiğinde motora da destek oluyor. Araba yavaşlarken motorun krank kasnağının başlatıcı jeneratörü döndürmesi için işlem tersine de çevrilebiliyor.

Bu geri kazanılan enerji ise motor için kullanılmıyor. Bunun yerine elektrikli motor tarafından çalıştırılan ufak bir süperşarja güç vermek için kullanılıyor. Süperşarja motor gücü ve egzoz gazının hızı yerine elektrik gücü vererek motorun performansı oldukça düşük devirlerden itibaren geliştirilebiliyor.

Bu iki elektrikli destek biçimi 48V hibrit motorunun ciddi oranda küçültülebilmesine olanak tanıyor, böylece 1.0 litre üç silindirli Golf iyi bir performans ve etkileyici tasarruf sergileyebiliyor.

Firma içinden kaynaklar yeni 48V hibrit sistemin maliyet açısından modern bir EU6 uyumlu dizel motorla rekabet edebilir olması gerektiğini söylüyor. Çünkü bu bir tam elektrikli motor değil ve pahalı bir lityum iyon batarya ile gelmiyor. Bu açıklamanın Volkswagen'in Golf sınıfı dizel modellerinde pahalı üre enjeksiyon sistemleri entegre edeceğini duyurması ile de kısmen ilgisi var.

Bazı otomotiv ve donanım firmaları gelecek ay Düsseldorf'ta buluşarak 48V hibrit sistemlerin tüm sektörde geçerli olacak teknik özelliklerinin son şeklini verecekler.
yeni-volkswagen-golf-2016da-cikacak.jpg
yeni-volkswagen-golf-2016da-cikacak.jpg (34.84 KiB) 1044 kere görüntülendi

faruk gorez

VW - VOLKSWAGEN AG

Mesaj gönderen faruk gorez » 09 Kas 2015 21:57

2017 VW GOLF VIII İÇİN DİJİTAL ÇİZİMLER
Sekizinci nesil Volkswagen Golf gelecek yılki tanıtımından önce dijital çizimlerle canlandırıldı. 2017 VW Golf VIII İçin Dijital Çizimler


Yeni Golf'ün tasarımı şimdiden tamamlanmış gibi görünüyor. Walter de Silva'nın firmanın tasarım bölümünün yöneticiliğinden ayrılmasının 2016 yılının sonlarına doğru çıkması planlanan model üzerinde olumsuz bir etkisinin olması beklenmiyor. Golf VIII olarak adlandırılsa da bu model makyajlı Golf VII olarak da görülebilir. Beşinci ve altıncı nesiller de bu şekilde birbirinin devamıydı. Yeni nesilde daha köşeli, keskin hatlı bir tasarıma odaklanılacak, bir önceki nesil ile yenisini ayıran en önemli özellik de bu olacak. Bu makyajlı bir versiyon olacağı için, otomobilin boyutlarında bir değişiklik olması beklenmiyor. İç kabinde ise bazı gelişmeler olabilir. Volkswagen geleneksel butonları dokunmatik ekranlarla değiştirmeyi ve kontrol panelini tamamen dijital yapmayı planlıyor. İç kabindeki bu özellikler Golf R Touch konseptinden alınacak ve sürücüler jest kontrollerinden de faydalanabilecek. Bu son özellik muhtemelen opsiyonel olarak sunulacak.

Volkswagen yeni makyajlı Golf modelini Ekim 2016'da Paris Motor Show'da tanıtabilir. Satışlar ise 2016 sonunda ya da 2017 yılı başlarında başlayacak. Yeni modelin MQB platformlu kardeşleri Audi A3, Seat Leon ve Skoda Octavia da aynı zamanlarda güncellenecek ancak bunlar Golf VIII modelinin aksine yeni modellerden çok makyajlanmış versiyonlar olarak lanse edilecek.
Alıntıdır
2560488565-2017-vw-golf-taslak-resim-galerisi.jpg
2560488565-2017-vw-golf-taslak-resim-galerisi.jpg (201.51 KiB) 1046 kere görüntülendi
2560846250-2017-vw-golf-taslak-resim-galerisi.jpg
2560846250-2017-vw-golf-taslak-resim-galerisi.jpg (155.3 KiB) 1046 kere görüntülendi
256096998-2017-vw-golf-taslak-resim-galerisi.jpg
256096998-2017-vw-golf-taslak-resim-galerisi.jpg (116.97 KiB) 1046 kere görüntülendi
2560620542-2017-vw-golf-taslak-resim-galerisi.jpg
2560620542-2017-vw-golf-taslak-resim-galerisi.jpg (134.87 KiB) 1046 kere görüntülendi

faruk gorez

Re: VW - VOLKSWAGEN AG

Mesaj gönderen faruk gorez » 12 Kas 2015 20:09

VW -2016-2020

AUTO BİLD

faruk gorez

Re: VW - VOLKSWAGEN AG

Mesaj gönderen faruk gorez » 12 Kas 2015 20:10

VW-Golf-SUV-Illustration-1200x800-84b9674ea436fa86.jpg
VW-Golf-SUV-Illustration-1200x800-84b9674ea436fa86.jpg (195.67 KiB) 953 kere görüntülendi

Cevapla