Nissan

Otomobil, Motosiklet, Tren, Uçak vs. Her Türlü Ulaşım Araçları..
faruk gorez

Re: Nissan

Mesaj gönderen faruk gorez » 02 Haz 2017 18:25

#Nissan X-Trail #SUV
18767567_10154841421804195_888205416120529777_n.jpg
18767567_10154841421804195_888205416120529777_n.jpg (62.16 KiB) 1189 kere görüntülendi
18893016_10154841421899195_1618552086235242334_n.jpg
18893016_10154841421899195_1618552086235242334_n.jpg (38.82 KiB) 1189 kere görüntülendi
18768490_10154841421809195_3057445944063404824_o.jpg
18768490_10154841421809195_3057445944063404824_o.jpg (61.1 KiB) 1189 kere görüntülendi
18920588_10154841421904195_9179163435715054838_n.jpg
18920588_10154841421904195_9179163435715054838_n.jpg (46.79 KiB) 1189 kere görüntülendi
Auto Express

Kullanıcı avatarı
Uygar
Site Designer
Mesajlar: 924
Kayıt: 20 Ara 2014 21:42

Re: Nissan

Mesaj gönderen Uygar » 05 Haz 2017 02:01

Piyasalar yeni X-trail ve Qashqai nin çıkmasını bekliyor.

faruk gorez

Re: Nissan

Mesaj gönderen faruk gorez » 26 Haz 2017 17:00

2018 Nissan Leaf çok iyi görünüyor

Nissan’ın ikinci nesil Leaf modeli minimum kamuflaj ile görüntülendi. Dünyanın en çok satan ikinci elektrikli otomobilinin ne gibi yenilikler ile geleceğini artık biliyoruz.
2018-nissan-leaf-cok-iyi-gorunuyor.jpg
2018-nissan-leaf-cok-iyi-gorunuyor.jpg (56.89 KiB) 1137 kere görüntülendi
Yeni Nissan Leaf modelinin 2015 IDS konseptinden esinlendiği anlaşılıyor. Genel şekil konsept kadar dramatik olmasa da, yeni Leaf daha kabul edilebilir bir tasarıma sahip. Müşterilere daha çekici gelmesi için sahte bir ön panjur bile eklenmiş. Nissan yeni 2018 Leaf modelini iki farklı pil paketiyle sunmayı planlıyor: Giriş seviyesi 40 kWh ve 60 kWh lityum-iyon. İkinci seçenek tek şarj ile 547 km sürüş mesafesi sunacak.

Nissan ayrıca Tesla Model 3 ve Chevrolet Bolt rakibini 150 kW hızlı şarj istasyonları ile uyumlu yapacak, böylece tam şarj dolumu için gerekli süre azalacak. Nissan yeni Leaf modelinde ProPilot yarı otonom sistemine de yer verecek. Bu sistem Qashqai ve X-Trail modellerinde de bulunuyor.
2018-Nissan-Leaf-9(2).jpg
2018-Nissan-Leaf-9(2).jpg (185.22 KiB) 1137 kere görüntülendi
Nissan yeni Leaf modelni 6 Eylül’de Tokyo’da tanıtacak. Model daha sonra Frankfurt Otomobil Fuarı’nda da yer alacak.
Ototeknikveri
https://www.youtube.com/watch?v=VJKRQtQTbQM

Kullanıcı avatarı
Uygar
Site Designer
Mesajlar: 924
Kayıt: 20 Ara 2014 21:42

Re: Nissan

Mesaj gönderen Uygar » 26 Haz 2017 21:15

Elektrikli otomobillerin lokomotifi Nissan Leaf. Bir sonraki 2020 Qashqai hibrit olabilir.

faruk gorez

Re: Nissan

Mesaj gönderen faruk gorez » 31 Tem 2017 12:13


faruk gorez

Re: Nissan

Mesaj gönderen faruk gorez » 31 Tem 2017 12:14

20245901_107834866558070_631528564756822310_n.jpg
20245901_107834866558070_631528564756822310_n.jpg (19.6 KiB) 1085 kere görüntülendi

faruk gorez

Re: Nissan

Mesaj gönderen faruk gorez » 10 Ağu 2017 17:54

Nissan Batarya departmanını Çinli yatırım firmasına satıyor
Ototeknikveri
nissan-pil-departmanini-cinli-yatirim-firmasina-satiyor.jpg
nissan-pil-departmanini-cinli-yatirim-firmasina-satiyor.jpg (27.93 KiB) 1042 kere görüntülendi

GSR’ye satılacak departman ABD, İngiltere ve Japonya’daki pil operasyonlarını içeriyor. Satış, Nissan’ın ABD’deki Nissan Kuzey Amerika yönetimindeki Smyrna ve Tennessee fabrikalarını, Nissan Motor Manufacturing UK yönetiminde İngiltere’deki Sunderland fabrikasını ve Japonya’daki Oppama, Atsugi ve Zama tesislerindeki pil geliştirme ve üretim mühendisliği operasyonlarını kapsıyor. Nissan öncelikle Automotive Energy Supply Corp. adındaki pil üretimiyle ilgili alt kuruluşunun NEC Corp tarafından elde tutulan %49’luk azınlık hissesini de satın alarak burada kontrolü tamamen ele geçirecek ve GSR’ye devredecek. NEC Corp hisse satışını onayladıklarını duyurdu. Automotive Energy Supply, Nissan Leaf elektrikli otomobil için lityum iyon pil hücreleri üretiyor. GSR çok sayıda otomobil üreticisine pil üretebileceği bağımsız bir pil tedarikçisi haline gelmek istiyor ve AESC’nin üretim faaliyetlerinin bir kısmını Çin’deki Hubei eyaletine taşımayı planlıyor.



Nissan elektrikli güç aktarım mekanizmaları ve otonom sürüş gibi teknolojilere odaklanabilmek için bir süredir bazı yan kuruluşlarının hisselerini satıyor.

faruk gorez

Re: Nissan

Mesaj gönderen faruk gorez » 06 Eyl 2017 22:51

https://www.youtube.com/watch?v=Od_b4MpnWd8
2018nissanleaf1-660x371.jpg
2018nissanleaf1-660x371.jpg (26.25 KiB) 1018 kere görüntülendi
2018nissanleaf3-660x371.jpg
2018nissanleaf3-660x371.jpg (23.9 KiB) 1018 kere görüntülendi
2018nissanleaf8-660x371.jpg
2018nissanleaf8-660x371.jpg (27.79 KiB) 1018 kere görüntülendi

Tamamen değişen tasarımı ve 500 kilometrelik menziliyle karşınızda 2018 Nissan Leaf


Ozan ÖĞRETMENOĞLU / Log

Dünyanın en çok satan elektrikli otomobili, yeni jenerasyonuyla da bu ünvanını korumak konusunda fazlasıyla iddialı.

Birinci jenerasyonuyla 2010 yılından beridir elektrikli otomobil dünyasının en önemli temsilcisi ve sınıfında dünyanın en çok satanı konumunda olan Nissan Leaf, adım adım paylaşılan özelliklerinin ardından nihayet tüm detaylarıyla karşımıza çıktı. İlk olarak önümüzdeki hafta kapılarını açacak olan Frankfurt Otomobil Fuarı’nda gösterimi yapılacak olan ikinci jenerasyon, test sürecinde kameralara yansıdığı gibi tamamen yenilenmiş bir tasarıma sahip. Bu bölümde aldığı eleştirileri dikkate alıp derisini iyi çalıştığını gördüğümüz Nissan, Leaf’e dahil ettiği teknolojik parçalar ve ciddi anlamda iyileştirilmiş menzil değeriyle, yakın zamanda büyük umutlar ve rekor siparişle gövde gösterisi yapan Tesla Model 3’ün işini bir hayli zorlaştıracak gibi gözüküyor.

Tasarım – Donanım

Nissan’ın Qashqai, X-Trail ve Pulsar gibi modellerinde görmeye alışık olduğumuz “V” formlu ızgara tasarımının korunduğu Leaf’te ışıklandırma grubu da benzerlikten nasibini alıyor. Yerini aldığı jenerasyonla en büyük farkı oluşturan bölümlerden birisi olan dış kısımda ön ışıklandırmalar yatay çizgi formunda yer alırken arka taraftaki ışıklandırma da bu çizgiler dikey forma bürünmüş şekilde karşımıza çıkıyor. Nissan’ın tamamıyla baştan yorumladığı ikinci en büyük bölümse Leaf’in kokpiti. Merkezinde boyutu 7 inç olan Apple CarPlay destekli multimedya ekranın kullanıldığı konsolda direksiyon ve sürücü göstergeleri de artık çok daha modern bir yapıya büründürülmüş.

Yenilik kısmının teknoloji ayağına geçtiğimizdeyse kullanıcıları farklı deneyimlerin beklediğini rahatlıkla söyleyebiliyoruz. Nissan’ın bu jenerasyonla birlikte getirdiği ilk yenilik, tek pedal üzerinden tüm kontrollerin sağlanabildiği e-Pedal teknolojisi. Aracın durdurulması ve harekete geçirilmesi işlemlerinin tek pedal üzerinden gerçekleştiği bu sistemde, yokuşta veya eğimli bir yerde ayakların gazdan veya frenden çekilmesinde dahi araç tutunma pozisyonunda sabitlik sağlarken yüzde fren-gaz işlemini yüzde 90 doğrulukla gerçekleştirebiliyor.

Nissan’ın kendi bünyesinde geliştirdiği otonom sürüş teknolojisi ProPILOT‘tan da izler taşıyan yeni Leaf, üzerinde barındırdığı 12 ultrasonik sensör sayesinde kendi kendini park edebilme yeteneğini de beraberinde getiriyor. Bu sensörler ayrıca aracın 30 km/s ve 100 km/s aralığında seyrettiği anlarda da kontrolü kendinde tutabilmesine olanak sağlıyor. Tüm bunlara ek olarak akıllı şerit takip ve uyarı sistemi, akıllı acil durum freni, trafik ışığı algılama ve akıllı çevre analizi gibi elektronik destekler ikinci jenerasyon Leaf’in elini güçlendiren donanımlar arasında ön plana çıkıyor.

Motor – Menzil

Birinci jenerasyondan 35 milimetre daha uzun, 10 milimetre daha yüksek ve 20 milimetre daha geniş bir formda olan yeni Leaf’te 40kWh ve 60 kWh‘lık iki seçenekle lityum-iyon batarya ve bir adet elektrik motoruna yer veriliyor. Bu motorla 147 beygir güce ve 320 Nm torka sahip olan Leaf menzil değerleriyle standartlarını üst sıralara çekmeyi başarıyor. 40 kWh’lık batarya paketiyle 378 kilometre menzil kat edebileceği açıklanan Leaf, 60kWh’lık batarya paketiyle tek seferde 500 kilometre gibi etkileyici bir menzil değerini kullanıcısına sunabilecek. Nissan’ın verilerine göre bu bataryaları 3kW’lık güç bağlantısında 16 saatte, 6kW’lık güç bağlantısındaysa 8 saatte şarj etmek mümkünken, hızlı şarj desteğiyle 40 dakika yüzde 80 doluluk elde edilebiliyor. Güç değerlerinde herhangi bir değişiklik bulunmayan Leaf’in saatte maksimum 144 kilometre hıza çıkabildiğini ve 0’dan 100’e sekiz saniyede erişebildiğini de hatırlatmakta fayda var. Yurt dışında 30.000 dolarlık başlangıç fiyatıyla satışa sunulması beklenen Leaf’in detaylarının tamamını Frankfurt’taki tanıtımda alacağız.
2018nissanleaf11-660x371.jpg
2018nissanleaf11-660x371.jpg (33.91 KiB) 1018 kere görüntülendi
2018nissanleaf14-660x371.jpg
2018nissanleaf14-660x371.jpg (36.61 KiB) 1018 kere görüntülendi
2018nissanleaf15-660x371.jpg
2018nissanleaf15-660x371.jpg (33.26 KiB) 1018 kere görüntülendi
2018nissanleaf26-660x371.jpg
2018nissanleaf26-660x371.jpg (31.26 KiB) 1018 kere görüntülendi
2018nissanleaf16-660x371.jpg
2018nissanleaf16-660x371.jpg (25.81 KiB) 1018 kere görüntülendi

Kullanıcı avatarı
duran46
Kurşun Kalem
Mesajlar: 91
Kayıt: 03 Tem 2015 00:47

Re: Nissan

Mesaj gönderen duran46 » 07 Eki 2017 22:24

Nissan kir tutmayan boya teknolojisi

Nissan önce 2014'te Ultra-Ever Dry isimli özel bir süper-hidrofobik ve 'oleofobik' boya denemeye başladı. Boya, Nissan sahiplerinin arabalarını asla bir daha yıkamamaları için Nanoteknoloji firması Nano laboratuvarlarıyla birlikte İngiltere'deki Nissan Teknik Merkezinde geliştirildi. O günden bu yana, hem Nissan Note'u hem de EV Nissan Leaf'i boyayla kapladılar, ancak henüz seri üretime hazır değiller.

Nissan, 2016'da standart donanım olarak araçlarına uygulanacak teknolojiye dair hiçbir plana sahip olmadığı halde, kaplama teknolojisinin gelecekteki bir satış sonrası seçenek olarak görmeye devam edileceğini söylemişti.

Boya, yağ ve suya dayanıklı olacak şekilde formüle edilmiş ve bu kaplama ile kirli sıvı sıçraması arasında bir hava tabakası oluşturulmuş. Hava, kirin Otomobil yüzeyine yapışmasını önlüyor.

Bu süreç için ilginç olan şey, görülemeyen bir seviyede olması, bu nano-parçacıkların pisliğin tutunmaya eğilimli yüzey alanını en aza indirgemesi. Nissan, ayrıca boya ile kar, buz ve don oluşmasını önlediğini iddia ediyor. Yüzey gerginliği kullanan diğer kaplamalara kıyasla daha ucuz bir alternatif.

Otomobillerde ilk defa kullanılan bu boyaların güneşten koruyucu ve hatta kirliliği gidermek üzere giyim sektörü için özelleştirilebileceği belirtiliyor. Ayrıca bina duvarlarına graffiti ile yazı yazılmasını önlemek için de bina boyası olarak kullanılabilir.



[BBvideo=560,315]https://www.youtube.com/watch?v=3fvCPyfdRQo[/BBvideo]

Kullanıcı avatarı
Z-Kontrol
Site Admin
Mesajlar: 9816
Kayıt: 29 Haz 2017 19:23

Re: Nissan

Mesaj gönderen Z-Kontrol » 16 Oca 2018 17:13

Nissan GT-R
26734167_1938061246222665_2943737974965728747_n.jpg
26734167_1938061246222665_2943737974965728747_n.jpg (57.84 KiB) 460 kere görüntülendi
26231763_1938061242889332_5897741168402187143_n.jpg
26231763_1938061242889332_5897741168402187143_n.jpg (59.77 KiB) 460 kere görüntülendi
Hart voor Auto's

Cevapla