Peugeot

Otomobil, Motosiklet, Tren, Uçak vs. Her Türlü Ulaşım Araçları..
faruk gorez

Peugeot

Mesaj gönderen faruk gorez » 14 May 2016 00:14

Peugeot geleceğin şarj istasyonunu geliştirdi.
Elektrikli otomobiller yalnızca sıfır emisyonlu çevreci motorlarıyla değil, bu motorlarına daha uzun menzil sağlayan şarj istasyonlarıyla da çevreye katkı sağlıyor. Son olarak Peugeot’nun geliştirdiği güneş panellerinden oluşan şarj istasyonu bunun en güzel örneği.

Driveco Parasol adı verilen istasyon, 88 adet fotovoltaik panelin bulunduğu 150 metrekarelik büyük bir güneş şemsiyesinden oluşuyor. Dayanıklı ahşap malzemenin üzerine bindirilen paneller, güneşten elde ettikleri enerjiyle elektrikli araçların lityum iyon pillerini besliyor. Otomobil, motosiklet veya bisiklet fark etmeksizin aynı anda 7 araç şarj edilebiliyor.

Güneş panellerinin enerjisinin değişkenliğini de göz önünde bulunduran Peugeot, şarj istasyonlarını birbirini besleyecek şekilde geliştirmiş. Akıllı enerji yönetim sistemi olarak adlandırılan teknoloji sayesinde komşu istasyonlar birbirinin enerji ihtiyacını karşılayabiliyor. Böylece hava durumundan bağımsız olarak istasyonlar gün boyunca şarj etme sıkıntısı çekmiyor.

İlk örnekleri Fransa’nın Ajaccio ve Bastia şehirlerine kurulacak olan istasyonların sayılarının ilerleyen dönemlerde artması bekleniyor.
Berk TOPARLAK- LOG
Photo_Driv-eco_iOn1-1000x562.jpg
Photo_Driv-eco_iOn1-1000x562.jpg (138.72 KiB) 323 kere görüntülendi

faruk gorez

Re: Peugeot

Mesaj gönderen faruk gorez » 14 May 2016 00:41

2019 YILI İTİBARİ İLE PEJO-CİTROEN PSA grubu elektrikli araçlar ile ilgili ciddi üretime başlayacak 19 itibari ile...

faruk gorez

Re: Peugeot

Mesaj gönderen faruk gorez » 24 May 2016 02:04

PSA grubu başarılı çalışmalarına devam ediyor,2018 itibari ile grup elektrikli araçlar segmentinde başarılı çalışmalar yaparak bu pazardan pay almayı hedefliyor..


faruk gorez

Re: Peugeot

Mesaj gönderen faruk gorez » 27 May 2016 12:13

PSA GRUP ELEKTRİKLİ VE HİBRİT PLANLARINI AÇIKLADI
Peugeot, Citroen ve DS gelecek yıllarda çıkaracakları hibrit ve elektrikli araçlar ile öne çıkmaya çalışacak. PSA Grup Elektrikli ve Hibrit Planlarını Açıkladı


Peugeot, Citroen ve DS markalarından oluşan PSA Grup 2019’da iki yeni global platform çıkartacak, platformlar benzin, dizel, plug-in hibrit ve pilli elektrikli güç aktarım mekanizmalarına uyumlu olacak. Her iki platform da ilk önce DS modellerinde yer alacak ve 450 km sürüş mesafeli pilli elektrikli otomobil ile çıkacak. Büyük platform EMP2, C ve D segmenti otomobillerde, daha küçük olan CMP platformu ise daha küçük B ve C segmenti modellerde kullanılacak. EMP2 platformu önden çekişli ve dört çekişli plug-in hibrit modelleri de kapsayacak. Plug-in hibrit modeller benzinli-elektrikli olacak ve PSA yeni çıkacak otomobillerinde dizel hibrit teknolojisine aşamalı olarak son verecek.

Yeni CMP temelli elektrikli otomobil 113 hp öne monte edilmiş elektrikli motordan ve 50 kWh kapasiteli yeni nesil lityum iyon bataryadan güç alacak. Otomobilin maksimum hızı saatte 150 km olacak. Otomobilde 7kW entegre şarj cihazı bulunacak, 90 dakikalık şarj ile 100 kilometre gidilebilecek. Ultra hızlı şarj sistemi ise pili 30 dakikada %80 şarj edecek, bir başka deyişle her 1 dakikalık şarjda 12 kilometre sürüş mesafesi sunacak.

EMP2 platformu büyük otomobiller için plug-in hibrit güç aktarımı çözümünü de içerecek. Sedan versiyon 80 kW güç çıkışı sağlayabilen 12 kW batarya paketi, büyük SUV ve CUV’ler ise 90 kW güç çıkışı sağlayabilen 13 kWh batarya paketi ile gelecek. Yeni bataryaların kapasitesi firmanın şu anki plug-in bataryalarından 12 kat daha fazla. Bataryalar standart ev şarjı ile 4.5 saatte doldurulabiliyor. 32 amp soket ve 6.6 kW şarj ile bu süre 2.5 saate düşüyor.

Benzinli motorların güç çıkışları 150 hp ile 200 hp arasında değişecek. Öne monte edilmiş motorlar sekiz kademe otomatik vites ve 108 hp elektrikli motorla birlikte çalışacak.

Dört çekişli versiyonlarda ilave 108 hp elektrikli motor arka aksta bulunacak. Toplam maksimum güç çıkışı önden çekişlide 247 hp, dört çekişli modellerde 296 hp olacak. Elektrikli sürüş mesafesi 60 km olacak, yani pek çok sürücünün evden işe yolculuk, alışveriş gibi günlük ihtiyaçları için yeterli olacak.
Ototeknikveri
psa-grup-elektrikli-ve-hibrit-planlarini-acikladi.jpg
psa-grup-elektrikli-ve-hibrit-planlarini-acikladi.jpg (21.3 KiB) 307 kere görüntülendi
viewer_bev_description_en_700x384.jpg
viewer_bev_description_en_700x384.jpg (24.15 KiB) 307 kere görüntülendi
viewer_phev_description_en_700x384.jpg
viewer_phev_description_en_700x384.jpg (24.55 KiB) 307 kere görüntülendi

faruk gorez

Re: Peugeot

Mesaj gönderen faruk gorez » 31 May 2016 00:38

2019-2020 yılları PSA GRUBUNUN atılım yılları olacak

faruk gorez

Re: Peugeot

Mesaj gönderen faruk gorez » 31 May 2016 00:39

çok başarılı suv lar hazırladı pejo

faruk gorez

Re: Peugeot

Mesaj gönderen faruk gorez » 31 May 2016 00:39

suv ve crossever grubunda çok iyi araçlar yapan firma binek pazarında malesef zayıf kalıyor

faruk gorez

Re: Peugeot

Mesaj gönderen faruk gorez » 06 May 2017 23:06

Yeni PEUGEOT 308 Özellikleri ve Detayları
Ototeknikveri
Yeni nesil PEUGEOT 308'i bugün piyasaya süren PEUGEOT en çok satan modelinin öyküsünde yeni bir bölüm açıyor. Dış cephe stilinde logoyu çevreleyen şık dikey ön panjur, şık bir kaput ve tüm donanım seviyelerinde LED ışık imzası öne çıkıyor.
Yeni PEUGEOT 308 Özellikleri ve Detayları
Makyaj operasyonu ile birlikte Peugoet 308 daha şık bir ifadeye kavuşuyor.
Station karosere sahip Peugeot 308 SW'de bu makyaj operasyonundan nasibini alacak.
Peugeot, yenilenen 308 modelinin 2.0 litrelik dizel motor seçeneği olan BlueHDi 180'de EAT8 adını verdiği yeni 8 kademeli otomatik şanzımana yer verecek. Bu seçenek daha sonra 3008 ve 5008'de de yer bulacak.
Fransız üretici yeni nesil 1.5 litrelik dört silindirli dizel motorunu da ilk kez yeni 308 ile birlikte pazara sunmaya başlayacak. Bu motor 130 hp güç çıkışına sahip olacak. Emisyon ve tüketim değerleri ile öne çıkacak bu ünite Euro6c standartlarını karşılayabilecek.
Peugeot'un yenilikleri bunlarla sınırlı kalmayacak. Fransız üretici 1.2 litrelik PureTech benzinli motorunda da emisyon ve tüketimi iyileştirmek adına güncellemeler yapacak.

2016 PEUGEOT 308 GTI'DAN GÖRÜNTÜLER
CİTROEN, C4'TE 1.2 LİTRELİK e-THP MOTORA YER VERECEK
YENİ PEUGEOT 208'İN İLK DETAYLARI VE MOTOR GAMI

İçeride, PEUGEOT i-Cockpit®, 3D uydu navigasyon, yeni grafikler ve işlevlere optimum şekilde hızlı erişim sağlayan kapasitif dokunmatik ekran bulunuyor. Yeni PEUGEOT 308, PEUGEOT 3008 SUV'de bulunan tüm gelişmiş sürücü yardım sistemlerini de sunuyor. Üstün yol performansı için yepyeni BlueHDi 130 S & S motor veya bu araç segmentinde nadir bulunan BlueHDi 180 S & S motor ve sekiz hızlı otomatik şanzıman gibi seçenekler var. Benzinli ve dizel versiyonlardaki yeni kirlilik kontrol sistemleri ile PEUGEOT, Euro 6.c standardına şimdiden uyum sağlıyor.



Akıllı, zarif tasarım

Hem hatchback hem de station-wagon versiyonlarda, PEUGEOT 308 dengeli oranlarıyla etkileyici. Access, Active, Allure, GT Line, GT ve GTi donanım seviyelerinin tamamı etkileyici tasarımı sürdürüyor. Mekaniklerle uyumlu kaporta tasarımı sayesinde otomobil güçlü bir sağlamlık ve canlılık hissi veriyor.



Yeni ve şık kaput dikey ön panjuru örtüyor, burada ayrıca markanın aslanlı logosu ve PEUGEOT yazısı bulunuyor. Farlara entegre LED'ler özgün bir ışık imzası yaratıyor. Kaslı ön tampon etkileyici viraj alma yeteneğini ifade ediyor, üç geniş alt hava girişi ise etkili motor soğutması sağlıyor. Yan çukurlarda sis lambaları bulunuyor. Arka lambalar, gece ve gündüz üç pençeli ışık imzasını gösteriyor. Kısa ön ve arka çıkıntıları ile yeni PEUGEOT 308, mükemmel manevra kabiliyetini koruyor.



Sürüş yardım sistemleri ve bağlanabilirlik

Yeni PEUGEOT 308, Aktif Güvenlik Freni ve Aktif Şerit Değiştirme Uyarısı ile birlikte sekiz yeni nesil sürüş yardım sistemine sahip. PEUGEOT 308, durdurma fonksiyonlu (otomaitk şanzıman) seyir kontrolü ya da 30 km/s (manuel şanzımanla) fonksiyonuna sahip ilk PSA grup otomobili.



PEUGEOT 308 kolay park için 180° arka kameralı Visiopark ve öndeki park alanının boyunu ölçüp kendi kendine park edebilen Park Assist fonksiyonunu sunuyor.



I-Cockpit kapsamında PEUGEOT 308, akıllı telefonunuzu otomobilin dokunmatik ekranına yansıtan Mirror Screen özelliğine sahip. Sistem Mirrorlink, Android Auto ve Apple Carplay protokolleri ile uyumlu. Hızlı yanıt veren yeni ses kontrollü 3D uydu navigasyon sistemi TomTom Traffic gerçek zamanlı trafik takip servisine bağlı, bu sayede sürücüler yolculuklarını gerçek trafik koşullarına göre ayarlayabiliyorlar.



Yeni verimli güç aktarım organları

Yeni PEUGEOT 308 GT için özel BlueHDi 180 S&S dizel motor, yeni nesil EAT8 otomatik şanzımanla geliyor (Japon Aisin tarafından geliştirildi). Yeni şanzıman kusursuz ve doğrusal bir performans veriyoe. Ayrıca 20 km/s hızdan itibaren Durdur&Başlat özelliği sunuluyor.



PEUGEOT Euro 6.c standartına uyum sağlayan ilk otomobil üreticilerinden birisi. Buna göre, Eylül 2018’den itibaren gerçek sürüş emisyonları (RDE) sertifikasyon değerlerinin 2.1 katının üzerine geçemeyecek.



Yeni PEUGEOT 308 bir dizi verimli benzinli ve dizel motordan güç alıyor, yüksek performansla düşük yakıt tüketimi arasında mükemmel denge sağlıyor.



Üç silindirli benzinli motor kapsamlı yükseltmeden geçirildi. Yakıt tüketimi, emisyon ve kirlilik azaltıldı. PureTECH 130 S&S motorun yüksek hassasiyetli enjeksiyon kontrolü yanma verimliliğini geliştiriyor ve egzoz gazları bir katalitik dönüştürücüye gidiyor, ardından bir pasif rejenerasyon benzin partikül filtresine gidiyor. Yeni altı vitesli manuel şanzıman bu yüksek performanslı motordan maksimum faydalanılmasını sağlıyor.



Yeni PEUGEOT 308 yeni BlueHDi 130 S&S dizel motora sahip ilk PSA grubu modeli. Dört silindirli motor kaynağında ve egzozda emisyon kontrolüne sahip. Yanma verimliliği patentli bir yanma odacığı tasarımıyla geliştirilmiş. SCR (selective catalytic reduction) kirlilik kontrol sistemiyle de verimlilik artırılıyor.



Yeni PEUGEOT 308 ve PEUGEOT 308 SW Fransa’da Sochaux fabrikasında üretiliyor.
yeni-peugeot-308-ozellikleri-ve-detaylari.jpg
yeni-peugeot-308-ozellikleri-ve-detaylari.jpg (39.91 KiB) 263 kere görüntülendi


Cevapla