INFRAMOBILITY-Dianba - Pil (Batarya) Değiştirme İstasyonları (E - Dolum)

Otomobil, Motosiklet, Tren, Uçak vs. Her Türlü Ulaşım Araçları..
Cevapla
Kullanıcı avatarı
Z-Kontrol
Site Admin
Mesajlar: 16619
Kayıt: 29 Haz 2017 19:23

INFRAMOBILITY-Dianba - Pil (Batarya) Değiştirme İstasyonları (E - Dolum)

Mesaj gönderen Z-Kontrol » 10 Oca 2020 23:39

Aulton Dianba.png
Aulton Dianba.png (20.11 KiB) 131 kere görüntülendi
Aulton Dianba

Aulton / Dianba, PRC'deki pil değiştirme istasyonlarının en büyük üreticisi ve işletmecisidir. Şirket, uzun yıllara dayanan deneyime sahiptir ve Pekin, Guangzhou ve Xiamen gibi büyük şehirlerde yüzlerce akü değişim istasyonunu uygulamaktadır ve bunlar çoğunlukla Çin taksi endüstrisi, otobüs filoları ve ticari araç ortakları tarafından sıkça kullanılmaktadır. Bu teknoloji ile elde edilen büyük başarı, standart ürünü “7in1” e-şarj istasyonuna geliştiren ortak girişim için bir itici güç oldu.
logo-INFRADianba_transparent.png
logo-INFRADianba_transparent.png (8.59 KiB) 131 kere görüntülendi
E-benzin istasyonu "7'si 1 arada"

“7'si 1 arada” e-şarj istasyonu, merkezi geçmeli hub'lar, 3 dakikalık pil değişiklikleri ve akıllı şebeke için depolama kapasitesi sunar. Çok para, zaman ve hammadde tasarrufu sağlar. Ülke çapında “7'si 1 arada” e-şarj istasyonları ağı, pahalı ağ genişletme ve milyonlarca şarj istasyonunun kurulumuna ideal bir alternatiftir.





logo-9-transparent-e8d32619.png
logo-9-transparent-e8d32619.png (43.84 KiB) 131 kere görüntülendi
SCS hub sistemi

SCS göbeği

SCS hub sistemi (SWAP / CHARGE / STORE), aynı anda en az 7 işlevi yerine getirebilen geleceğin e-şarj istasyonudur. Teknolojik olarak, 3 temel bileşene dayanmaktadır:

1. 2 kontrollü pil deposuna (2 x 0,7 MW) sahip, maks. Ülke çapında milyonlarca şarj istasyonunu kapsama alternatif olarak 30 bağlantı.

2. Bellek tabanlı pil değiştirme teklifi, maks. 3 dakika izin verilir ve araç aküleri (otomobiller için depolama: 1 MW), ağı ve aküyü koruyacak şekilde şarj edilebilir (kontrollü şarj): her şeyden önce, e-filolar için mobilite geçişinde önemli oyuncular olarak zamandan tasarruf sağlayan ve alternatif tasarruflu yakıt (zararlı olanların% 80'ine kadar azalma) Filo güçlendirmesi ile araç emisyonları!).

3. Akıllı şebeke ayrıca 1. ve 2. depoları EMS / BMS ve doğrultucu ile paralel bağlayarak kontrol enerjisi (birincil, ikincil ve üçüncül kontrol gücü) için en az 2,4 MW depolama kapasitesine sahip olabilir. Bu teklif şebeke operatörleri tarafından ödüllendirilir; e-araç müşterileri için kWh fiyatının düşürülmesine yardımcı olan düzenli ek gelir sağlar.
3 sistem sütununun bu etkileşimi aşağıdaki ek avantajlara yol açar:
4. SCS hub sistemiyle çok sayıda kullanıcıya hizmet verilebilir. Dakikada akü değişimi yaygın olarak kabul edilirse, bunlar geleneksel benzin istasyonlarının frekanslarının üzerinde bile olabilir. Bu büyüklükteki siparişler, SCS hub operatörlerinin düşük kWh alım fiyatları (5 sente yakın) gerçekleştirmesini ve böylece satış fiyatlarını 30 sentin altına düşürmesini sağlar. Kontrol enerjisi gelirinden gelen katkı payı ile satış fiyatları 20 sent / kWh'ye yakın olabilir.

5. Merkezi yerlerdeki çok sayıda kullanıcı, müşterinin olağan konforunu koruyabilmesi için, gidilecek ürün çeşitliliği ve oto yıkama gibi ek hizmetlerin ekonomik şekilde çalışmasını da sağlar.

6. Ampirizm, kamu ve özel araştırma kurumlarının laboratuvar testlerini doğrulamaktadır (ayrıca bkz. Fraunhofer Enstitüsü, Renault): Lityum iyon piller z. B. hızlı yükleme ile daha hızlı aşınır. SCS hub'ındaki kontrollü, daha yavaş yükleme bu eksikliği sistematik olarak düzeltir; Buna ek olarak, piller tarafından kontrol enerjisinin kullanılması “fitness” programı ile aynı etkiye sahiptir: çift etki nedeniyle pil ömrü 4-5 kat artabilir (gerçekçi: yaklaşık 20 yıl).

7. Almanya'daki karartma tehlikesi hakkındaki tartışma, 2022'deki nükleer aşamalı çıkış ve 2038'deki kömür aşamalı çıkış göz önüne alındığında artmaktadır, çünkü rüzgar ve güneş gibi uçucu enerji kaynakları 150 gigawatt'ın üzerine çıkacaktır. Aynı zamanda, ısı pompalarının yaygın kullanımı ve 35 milyondan fazla aracın elektrifikasyonu, talebin en az% 20 oranında artmasına neden olacaktır (AGORA enerji geçişi). TU Münih ve Oliver Wyman, 2032'den (% 95 olasılık) ülke çapında bir kesinti konusunda uyarıyor ve ağ genişletme maliyetlerini 23 milyar avro civarında tahmin ediyor. Önlem olarak alternatif olarak: kontrollü şarj ve depolama çözümleri. SCS hub sisteminin tam da buna dayanması!
bws+rund.png
bws+rund.png (85.99 KiB) 131 kere görüntülendi
1. Pil değişimi

Bataryanın sadece 3 dakika içinde değiştirilmesi, eklentinin bekleme sürelerini ortadan kaldırır. Bu verimli filo operasyonu sağlar. Pilleri değiştirirken kullanıcıların yüksek sıklığı, indirimli fiyatlar, Klasik Konfor, çift kullanımlı depolama hizmeti ve sisteme özgü ağ rahatlama (eklenti birikimi nedeniyle ağ sorunları yerine sistemik olarak kontrol edilen) ile e-dolum istasyonlarını etkinleştirir.
plug+in+hub+rund.png
plug+in+hub+rund.png (18.64 KiB) 131 kere görüntülendi
2. Geçmeli göbekler

Kontrollü şarjlı merkezi eklenti, aküyü değiştirmenin yanı sıra tüm eklenti araçları için yoğun bir teklif oluşturur. Normal eklenti ve hızlı eklenti içerir. Depolama tankları (kural olarak: 2 x 0,7 MW) kontrol edilir, yani şebekeye göre şarj edilirler. Birçok yerde bu, şarj istasyonu ikilemini ortadan kaldırır (bkz. Tahsis, aşırı besleme kısıtlaması). Değiştirilebilir teknolojiye sahip otomobiller de bu teklifi ek bir kabloyla kullanabilir.
speicher.png
speicher.png (100.06 KiB) 131 kere görüntülendi
3. enerji depolama Kontrol

2022'deki nükleer faz çıkışı ve 2038'deki kömür faz çıkışı yoluyla, ısı pompası genleşmesi ve
E-mobilite geri dönüşü dengeleme gücü (birincil, ikincil, üçüncül dengeleme gücü) talebini katlanarak artıracaktır. SCS hub'larında, dönüştürücüler, enerji ve pil yönetim sistemleri yardımıyla geri dönüştürülmüş ikinci el piller (bkz. Eklenti hub'ları) ve aktif araç pilleri (bkz. Pil değiştirme istasyonları). - Anıların dengelenmesi için artan ihtiyaca (ağ ve mobilitenin birleştirilmesi) kapsamlı bir şekilde hizmet eder.

Bu dengeleme gücü, kayıpları karşılamak ve giriş ve çıkış arasındaki farkları telafi etmek için enerji sağlanması bağlamında gerekli olan tazminat hizmetlerinin bir parçasıdır (Bölüm 3 EnWG). İletim sistemi operatörleri tarafından satın alınır ve maliyetleri yük sapmalarından (dengeleme grubu yöneticileri) sorumlu kişilere aktarılır. Ücret, kontrol gücünün sağlanmasının ödüllendirildiği bir performans fiyatına (€ / MW cinsinden) dayanmaktadır; ikincil ve üçüncül kontrol hizmetleri söz konusu olduğunda, gerçek kullanım için ek bir işçilik fiyatı (€ / MW cinsinden) ödenir. SCS hub'ları, özellikle ticari araç filoları hub'ları, gelecekte sanal enerji santrallerinin geliştirilmesinde kullanılabilir (ayrıca bkz.
20+cent+rund.png
20+cent+rund.png (34.53 KiB) 131 kere görüntülendi
4. Düşük elektrik fiyatları

E-mobilitenin tanıtımı, diğer şeylerin yanı sıra, bir araba aküsü şarj etmek için maruz kalınan yüksek elektrik maliyetlerinden muzdariptir. Birçok yerde, bir ev bağlantısı kullanıcısı için kWh zaten yaklaşık 30 senttir; Şarj istasyonlarında genellikle 40 sent / kWh ödenir. Vergiler ve harçlar için elektrik maliyetlerinin% 70'inden fazlası gereklidir. Modern dizel ve benzinli araçlar, düşük tüketimleri nedeniyle kısmen 20 sent / kWh'nin altına dönüştürüldüğünden, elektrikli araçların avantajları fiyat açısından hala anlaşılamamaktadır. Çok sayıda kullanıcı ve e-dolum istasyonlarının (SCS hub) durumu nedeniyle, gerekli miktarda elektrik 5-6 sent / kWh'de satın alınabilir. Ek olarak, kontrol gücünün sağlanmasıyla ek gelir elde edilebilir, böylece bu etkiler birlikte yaklaşık kWh fiyatına sahiptir. 20 senti mümkün kılabilir. Sonuç olarak, ek fosforlu enerji fiyatları ile “fosil” tahrik tiplerine karşı rekabet gücü elde edilebilir.
komfort+alter+tankstellen+rund.png
komfort+alter+tankstellen+rund.png (85.19 KiB) 131 kere görüntülendi
5. Eski benzin istasyonlarının konforu

Ev bağlantıları ve şarj istasyonları üzerindeki konsantrasyon otomatik olarak normal benzin istasyonu kültürünün ölümüne yol açar. Vakumlu araba yıkama, akşam geç saatlerde çiçek satın alma veya Pazar günü acil alışveriş yapma: "fosil" benzin istasyonlarının bu konforunu kaybedersiniz. SCS hub, binlerce benzin istasyonu için çekici bir bağlantı perspektifi sunar. Yüksek trafik seviyeleri de gelecekte ilave hizmet alanlarında yeterli satış yapılmasını sağlayabilir.
batterie+lebensdauer+rund.png
batterie+lebensdauer+rund.png (14.83 KiB) 131 kere görüntülendi

6. Daha uzun pil ömrü

Pil değişimi i. V. pil tasarruflu kontrollü şarj ile, değişen bir cihaza sahip araçlar mevcutsa ve pil boyutları, değişen sistemin boyutsal gereksinimleriyle uyumluysa, sorunsuz çalışır. (Bu, halihazırda çalışan paydaşlar arasında uluslararası koordinasyonu gerektirir). Retrofitters tarafından z. Örneğin, dizel araçlar, çıkarılabilir bir pil çerçeveli elektrikli araçlara da dönüştürülebilir (geriye dönük uyum programı). Zamanında, boyutlar izin veriyorsa, daha uzun ömürlü yeni tip piller kullanılabilir. Buna bakılmaksızın, şu anda kullanılan lityum iyon piller, takılabilir hub'da hızlı bir şekilde şarj edilmezlerse SCS hub'ında aşırı derecede korunur, ancak pil değişiminden sonra kontrollü şarj edilir ve daha sonra sürekli şebeke stabilizasyonu amacıyla kullanılır (bkz. kontrol gücü). Mobilite / ağ sektörü bağlantısı bir kazan-kazan durumu yaratır: akıllı şebeke, otomatik pillerin olasılıklarından kurtarılır ve otomatik piller, dengeleme enerjisi kullanılarak verimli tutulur (toplam kullanım ömrü etkisi: hızlı şarj ile karşılaştırıldığında 4-5 faktörü) ,
blackout+vorsorge+rund.png
blackout+vorsorge+rund.png (27.11 KiB) 131 kere görüntülendi
7. Karartma önleme

Yaklaşık 900 yerel ağa sahip Alman belediyeleri, uzmanlar (TU Munich, Oliver Wyman) tarafından, eğer bir hüküm yoksa, 2032'den itibaren kapsamlı elektrik şebekesi kesintilerinin (% 95 olasılık) beklenebileceği uyarısı ile karşılanmaktadır. Ortaya çıkan görev çok uzakta değil! Dağıtım ağlarının hazırlanması şimdi başlamalıdır, çünkü alt ağlardaki yerel kesintilerin 2022 gibi erken bir zamanda gerçekleşmesi beklenebilir (TU Berlin). Olasılıkların küçülmesi ve
Esneklik sadece teorik bir nitelik taşımaktadır ve belediyeleri ve ortaklarını özel, bireysel karartma hükümlerini desteklememektedir. Birçok yerde gergin finansal durum ve kasvetli ekonomik görünüm göz önüne alındığında, özellikle sürdürülebilir bir şekilde yatırım yapmak ve bütçe yapmak zorundadırlar. Bu nedenle, değişen mobilite söz konusu olduğunda karartma önleme için katkıda bulunan şarj altyapılarına giderek daha fazla güvenmelidirler: kontrollü şarj ve depolama kapasitesi sağlanması (bkz. Kontrol rezervi). SCS hub sisteminin giderek artan altyapısı ile, ülke çapındaki ağ genişletme yatırımlarındaki milyarlarca avro risksiz olarak tasarruf edilebilir; bu da enerji ve hareketlilik geçişiyle ilgili diğer görevler için belediyelerin kullanımına sunulacaktır.


0.jpg
0.jpg (184.27 KiB) 131 kere görüntülendi

Kullanıcı avatarı
Z-Kontrol
Site Admin
Mesajlar: 16619
Kayıt: 29 Haz 2017 19:23

Re: INFRAMOBILITY-Dianba - Pil (Batarya) Değiştirme İstasyonları (E - Dolum)

Mesaj gönderen Z-Kontrol » 10 Oca 2020 23:43

Infradianba: Berlin'de Çin-Alman pil değiştirme projesi
infradianba-akku-tausch-battery-swap-2020-03-min.png
infradianba-akku-tausch-battery-swap-2020-03-min.png (215.73 KiB) 116 kere görüntülendi
Çin'den Aulton Dianba'nın Infradianba ortak girişimi ve Şubat 2019'da kurulan Almanya'dan InfraMobility, elektrikli otomobiller için pil değiştirme istasyonları açısından yeni bir başlangıç ​​yapıyor. Berlin Westhafen'deki ilk tesis halihazırda mevcut.

Berlin'de bir milyon avroluk sermaye ile kurulan Alman-Çin şirketi, 2019 sonbaharında Berlin'deki Westhafen'de taksiler için ilk Avrupa pil değiştirme pilot sistemini kurdu ve şu anda TÜV Rheinland tarafından kontrol ediliyor. Şirketten gelen bir mesaja göre, amaç 2020 ortalarına kadar Almanya'da kullanım için tüm izin ve onaylara sahip olmak.

Bu temelde, "Berlin koşulları altında sistemin taksi dostuluğunu" test etmek için 2020 sonbaharından itibaren Berlin taksi endüstrisi ile birlikte beş ve daha sonra 50 elektrik taksisi olan bir pilot proje kurulacaktır. Başlatıcıların amacı, Berlin'in tüm taksi trafiğinin 2027 veya 2028 yılına kadar şehir genelinde yaklaşık 70 istasyonla elektrifikasyonunu sağlayabilmektir.

E-otomobiller için pil değiştirme istasyonları fikri yeni değil, ancak şimdiye kadar sadece bazı Çin şehirlerinde büyük ölçekte kullanıldı. Teknolojinin avantajı, tam olarak şarj edilmiş bir bataryaya geçmenin sadece birkaç dakika sürmesidir - Infradianba, sisteminde üç dakika vaat ediyor. Ek olarak, hızlı şarj işlemlerini ortadan kaldıran sürüş ve şarj birbirinden ayrılabilir. Çıkarılan boş piller, istasyonda bu şekilde yavaş ve yavaş bir şekilde şarj edilebilir ve ayrıca akıllı bir şebekede ağla ilgili görevleri gerçekleştirebilir. Infradianba, "sürekli" şarj edilen pillere kıyasla kullanım ömrünün üç katına çıkmasından bahsediyor.

Dezavantajı: Hiçbir otomobil üreticisi e-otomobillerinde bu tür değişiklik sistemlerini desteklemez. Pil, pil hücreleri ve yapısı ile rekabetçi bir bileşendir - bu nedenle pil paketleri için sabit montaj noktalarına sahip açık bir standart oluşturulmamıştır ve piller (ayrıca çarpışma güvenliğinden dolayı) ilgili gövdelere entegre edilmiştir.

Bir zamanlar pil değişim istasyonlarında öncü olan Amerikan-İsrail şirketi Better Place, sadece altı yıl sonra 2013'te iflas başvurusu yapmak zorunda kaldı. O zaman, sonun nedenleri, birçok otomobil için birkaç pil tipinin ve tek tip değişim mekanizmasının belirtilmesiydi. Çinli otomobil üreticisi Nio şu anda Pekin ve Şanghay arasındaki otoyol boyunca bir pil değiştirme istasyonu koridoru sunuyor . Ancak, sadece Nio araçları yeni bir batarya alabilir.

Günther, çevre senatörü: "İlginç seçenek"
Berlin'deki projeye geri dönün: Teknoloji Şanghay'daki üretim tesisinde (olumlu bir sonuçla) Alman uzmanlar tarafından zaten kontrol edildiğinden, Infradianba hızlı bir sürüm beklediğini söyledi. İstasyonların kendileri zaten test edildi, çünkü 10.000 taksiler için 120 tesis sadece Pekin'de zaten inşa edildi. Mesaja göre, otobüsler, kamyonlar ve diğer ticari araçlar da yeni pillerle birlikte tedarik ediliyor.

Bu değişim istasyonları, Çinli üretici BAIC'in elektrikli otomobil yan kuruluşu BJEV tarafından inşa edildi. BJEV , Eylül 2019'da , 3000 pil değişim istasyonu inşaatına on milyar yuan yatırım yapacağını açıkladı. O zaman, üreticinin modellerinden üçünün EU260 ve EU300 sedanları da dahil olmak üzere değişim sistemi ile uyumlu olduğu söyleniyordu. BJEV'in fikri, yalnızca yedek pili kiralayarak ve otomobili buna göre daha düşük bir fiyatla sunarak Çin'de düşen NEV sübvansiyonları zamanlarında elektrikli araç ve akü fiyatlarını ayırmaktır.

Infradianba'ya göre, "klasik benzin istasyonu lokasyonlarında, büyük perakende zincirlerinde ve depolarda" değişim istasyonları kurulabilir. Bunlar ayrıca hidrojen ve / veya sentetik benzin dolum istasyonları veya “geçmeli göbekler” ile de birleştirilebilir. Şirket, hub'ları elektrikli arabalar için 30'a kadar şarj bağlantısına sahip sabit pil depolama birimleri olarak tanımlamaktadır. Sabit tampon depoları ile, bunlar çok sayıda paralel şarj işleminin ağ üzerindeki etkilerini hafifletmek için tasarlanmıştır.

Berlinli çevre senatörü Regine Günther, Westhafen'deki saf pil değiştirme sistemini ziyaret sırasında e-taksiler ve araba paylaşımı için “ilginç bir seçenek” olarak nitelendirdi. Berlin'de test için hangi araçların kullanılması gerektiği henüz bilinmiyor. Şirketin web sitesinde ve Twitter'da yayınlanan bir videoda yalnızca BJEV'den Çinli markalar görülebilir.
pressebox.de , infradianba.eu , twitter.com



Kullanıcı avatarı
Z-Kontrol
Site Admin
Mesajlar: 16619
Kayıt: 29 Haz 2017 19:23

Re: INFRAMOBILITY-Dianba - Pil (Batarya) Değiştirme İstasyonları (E - Dolum)

Mesaj gönderen Z-Kontrol » 10 Oca 2020 23:50

D_mxBzhXoAIvIQ9.jpg
D_mxBzhXoAIvIQ9.jpg (162.74 KiB) 113 kere görüntülendi
D_mxBzlWwAE2YTj.jpg
D_mxBzlWwAE2YTj.jpg (149.87 KiB) 113 kere görüntülendi
D_mxBzgX4AAYB0C.jpg
D_mxBzgX4AAYB0C.jpg (187.92 KiB) 113 kere görüntülendi

Kullanıcı avatarı
erdemka38
Site Admin
Mesajlar: 1763
Kayıt: 20 Ara 2014 19:15

Re: INFRAMOBILITY-Dianba - Pil (Batarya) Değiştirme İstasyonları (E - Dolum)

Mesaj gönderen erdemka38 » 11 Oca 2020 22:56

Müthiş sistemler geliyor on yıla yaygınlaştır...

Cevapla